Strona główna » Reklamacje ..

Reklamacje ..

Jak złożyć reklamację?
Reklamowany towar prosimy wysłać na adres Synchro ul. Nasienna 8 91-231 Łódź tel. 603747100 wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajdą Państwo tutaj./images/wzor_reklamacja towaru.pdf 

Zarejestrowani klienci mogą skorzystać z opcji zwrotu produktów za pośrednictwem konta klienta. W zakładce Moje zamówienia należy wybrać zakupione produkty, które chcecie zareklamować. Produkty można wysłać do nas pocztą lub kurierem. 
Mogą Państwo reklamować towar także osobiście w naszym sklepie stacjonarnym. Jeśli wypełniają Państwo formularz bez pomocy naszego personelu, prosimy pamiętać o opisaniu, na czym polega wada towaru lub jak wada się przejawia, ewentualnie o podaniu oczekiwanej formy uznania.

O przebiegu reklamacji, w szczególności jej przyjęciu, uznaniu lub odrzuceniu poinformujemy Państwa na piśmie za pomocą wiadomości mailowych, lub tekstowych. Możemy także skontaktować się z Państwem telefonicznie.

Reklamację rozpatrzymy bezzwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 14 dni roboczych, w tym usunięcie wady nie trwa z reguły dłużej niż 30 dni. W przeciwnym wypadku mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna. W celu dotrzymania podanego terminu niezbędne jest zapewnienie współdziałania z Państwa strony. W przypadku, kiedy paczka dotrze uszkodzona albo brakuje w niej produktów, radzimy zachować wszystkie opakowania przez co najmniej 5 dni roboczych jako dowód reklamacji: fotograficzna dokumentacja uszkodzenia może przyspieszyć rozpatrzenie sprawy.

Kiedy mogę złożyć reklamację?
Odpowiadamy za wady, jakie ma towar przy dostawie, i które wystąpią na nim w ciągu kolejnych 12 miesięcy. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za nowo powstałe wady, w szczególności wskutek niewłaściwego używania. W przypadku użytego towaru nie odpowiadamy za wady odpowiadające stopniowi zużycia, jakie użyty towar miał przy doręczeniu. W przypadku towaru z oznaczonym terminem przydatności odpowiadamy także za to, że dany towar będzie się w tym okresie nadawał do użytku. Jeśli towar nie ma opisanej daty przydatności, przyjmujemy okres gwarancji 12 miesięcy od daty zakupu.

Uprzedzamy, że nadwrażliwości lub reakcji alergicznej na dostarczony towar nie można uważać za wadę towaru. Za wadę towaru nie można uznać braku możliwości połączenia go z innymi składnikami, olejkami itp. Zdjęcia towaru w naszym sklepie internetowym mają charakter poglądowy i nie stanowią wiążącego przedstawienia właściwości towaru, opakowanie towaru może różnić się od zdjęcia pokazanego na stronie internetowej.

Jakie mam prawa przy reklamacji?
W przypadku wady towaru możemy wspólnie uzgodnić rekompensatę w formie rabatu, zwrotu gotówki lub zamiany towaru.

Ponadto mają Państwo prawo domagać się usunięcia wady poprzez dostarczenie zastępczego towaru lub jego naprawy.

Gdyby takie usunięcie wady było z naszej strony niemożliwe lub niewspółmierne, mają Państwo prawo zażądać obniżenia ceny kupna. W takim przypadku pozostawią sobie Państwo towar, a my zwrócimy Państwu część ceny kupna. A jeśli jednocześnie chodzi o wadę znaczącą, mogą Państwo także odstąpić od umowy. W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas towaru, a my zwrócimy całą zapłaconą kwotę.

Kontakt
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące Państwa reklamacji, jeśli skontaktują się Państwo z nami na e-mail lawendy@lawendy.pl lub pod numerem tel. 603747100

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ